How do you think about Japan? -foreign studnets feel-

We conduct an internship as a student NPO "AIESEC". As we want to spread how Japan has their original cultures correctly, we made this blog and would tell you how internship takers feel about Japan.

Oct 2, 2009

ブログ新設しました

ジャパンチームおよびEPとの交流用、インプリ用ブログを開設完了しました。
For Japan team and communicating with EPs, we had made this new blog. Then we can tell EPs what we think about Japan.

これから、みんなでどんどん更新していくわけですが、僕自身が三日坊主なんで、どこまでできるかは僕次第だったりします。
As we all write many from now, because I'm a lazy man, it's up to me how we can continue.

この記事は一番最初なので全部英訳もしていますが、基本的に会話は英語になるでしょう。
Since this is the first article, I write this in Japanese and English, though, basically we have to write an article in English.

じゃぁ、みんなで頑張って更新していきましょうね~☆
Then, we'll start the blog!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home